Sabtu, 19 Mac 2011

bila aku teringat sesuatu..



kiki zainal
mangsa dan watak utama

aku.. tiba2 teringat kat sorang mamat nie.. muka sebijik macam ex aku.. masa tu.. aku tgh lepak dekat kedai makan Blok I..aku lepak dgn azlan.. lepas tu.. member2 azlan dtg duduk 1 table dgn kitorg.. mamat yang muka sebijik dgn ex aku tu plak duduk sebelah aku.. muka diorg sebijik sgt tp aku tak sure apa yang tak sama nya.. maybe, muka ex aku lagi licin dan bersih drpd member azlan tu.. kalau tak silap aku lar.. aku ni pun bukan ingat sgt, nak2 plak time tu malam..kebencian aku semakin mendadak tapi bukan lah pada member azlan tu.. tetapi pd ex aku tu.. aku yang semakin benci, semakin ingin tahu keadaan ex aku.. bukan untuk mengambil berat, silap besar kalau itu tanggapan orang.. sedang kan hakikat nya.. aku cuma nak tengok wall post ex aku dan awek dia..awek ex aku tuh muka kacukan cina.. even aku dgn ex aku tu bukan member dekat FB.. tambahan pula tidak private, maka, dengan suka hati dan sewenang2 nya aku menceroboh FB ex aku serta mencuri gambar2 yang sedia ada.. benci aku pada ex aku tak mungkin dapat di hilang kan..

azlan@senyum
watak penting

kaki perempuan
watak yang terlampau jahat





gadis kacukan yang malang
bakal menjadi mangsa seperti aku..

penipu besar
watak jahat

Tiada ulasan: