Jumaat, 11 Februari 2011

wahai a****** *****d ku.. (dahulu kala)

a****** *****d >si pendusta terhebat malaya
cerita aku ketika aku bercinta di tingkatan dua.. sadis arr siottttttt.. aku couple dgn sorang mamat ni.. name die a****** r****.. dok 1kampung dgn aku.. mamat nie mmg tak di nafikan mmg hensem.. dan aku rase amat beruntung dpt couple dgn dia.. kalau da kira2 lbih kurang dah dekat setahun gak arr aku couple dgn dia.. kitorang couple jauh.. aku dok melaka, dia lak dok jb.. haishhh.. jmpe pun kalau ada keje kwin atau pape function kt kampung.. nampak nya kitorang kene arr rajin mesej atau call.. lepas tu.. aku dapat tau yang henset dia kene rampas.. ustaz dia call aku.. die dok asrama.. sekolah kat smkA.. ustaz dia bg mesej, dan forward mesej yang ada dlm henset dia.. ada mesej dr perempuan lain dan bergelar kan diri 'papa' dan 'mama'.. dan aku pasti mesej tu bukan dari aku.. tak lama kemudian, dia try contact aku guna henset member die (member yang bernasib baik tidak kantoi henset) dan memberitahu pada aku yang henset dia di rampas.. aku kata, aku tau tentang tu dan terus forward semula mesej tu pada dia.. apabla kekantoian berlaku, tanpa berlengahkan masa, aku terus mintak break pada orang yang dah setahun couple dan masih setia masa tu.. aku menangis tanpa henti.. sedih, tergamak dia buat macam ni kat aku.. dgn kesedihan yang aku hadapi, aku nekad, nak tukar nombor.. dah bertahun-tahun lama nya.. kitorang contact semula.. mesti para pembaca tertanya-tanya macam mana kitorang boleh contact semula kan? kitorang contact semula sebab aku mintak nombor dia kat cousin aku.. cousin aku dgn die adalah cousin.. tapi dgn aku, takde kene mengena.. lepas tu.. kitorang berbaik.. dia kata dah lama dia carik aku.. almaklum arr.. dah bertahun-tahun kitorang terputus hubungan.. dan hati yang lembut, berbaik dgn dia even dia dah lukakan hati aku.. orang kata, hati perempuan macam kerak nasi.. itu arr hati aku.. dan tak sangka, dia mula meluahkan isi hati dia.. begitu jugak dgn aku.. dia mula rindu kat aku.. macam aku jugak.. dan akhir nya kitorang couple lagi.. tak sampai 2bulan, kitorang seolah-olah macam lost contact.. aku pun rasa macam pelik.. dah terlalu lama aku try contact dia, mesej dia.. satu pun dia tak balas.. dan akhir nya, aku bagi mesej "oleh kerana kita dah lama tak contact, anggap je arr yang kita dah takde pape" dia terus reply "ok".. baru aku tau, selama ni, dia mendiam kan diri.. sebab dia carik point nak break up dgn aku.. thanx kaseh lg sekali.. sebab kau dah berjaya merobek hati aku dan buat aku menitis kan airmata buat kali kedua.. tahniah!! kau memang kejam dan terbaikk.. tahniah sekali lagi!! tak sangka aku, kau sehebat ni.. entah kenapa hari ni, aku rasa nak carik kau.. aku carik bukan ada pape pun.. saje2.. aku carik kau dekat myspace.. lepas tu.. aku nampak link tagged kau.. aku terus klik.. aku nampak email facebook kau.. aku try carik tapi semua tak kena.. takpe2.. aku masih lagi mencuba.. dengan akal aku yang sedang men'jahat' aku meredah(bukan hutan atau lautan yeaaa..) facebook cousin aku.. dan macam-macam nama aku search.. lastly! aku jumpa.. aku tengok, dah ber'relationship with ...' hurmmmmmmm.. awek kau, not bad.. mata sepet.. nampak macam vouge.. maybe aku tak secantik awek kau, sampai kau buat aku macam ni.. aku berjanji pada diri aku.. andai kata, kau jumpa aku.. dan minta maaf pada aku, silap besar untuk aku memaafkan kau.. cukup lah dengan apa yang kau lakukan.. penat sungguh hati aku untuk setia pada seseorang.. tapi orang tu....... hurmmmm.. aku pasti, aku akan dapat seseorang yang betul sayangi aku, dan terima aku seadanya..

Tiada ulasan: