Isnin, 14 Februari 2011

mel kata>

ratu karaoke terhebat - kiki zainal

award of the best k-box singer ever goes to ............

Monday, February 14, 2011


kebahagiaan mereka senyuman aku yang paling manis

oleh kerana aku sangat sedih hari ini, mereka cuba gembirakan aku.
mereka ajak pergi KFC for lunch. aku takda selera. sangat sangat moody. aku cuba bahagiakan diri aku. tapi aku tak mampu.
maaf.

kemudian , sesi photoshot. pastinya di'captured' oleh saya. saya tak mahu bergambar tapi dipaksa.
demi mengembirakan mereka , saya turutkan jua. saya sayang mereka. mereka, kawan saya.

(kenapa text saya sangat skema??)

ok ok. selepas sesi bergambar. ia adalah masa untuk melepaskan tekanan yang baru saya lalui pagi tadi.
we call it as HAVOC TIME!!!!!
it's karaoke , moron. :)

masa tengah menghavockan diri, aku dapat lihat gelagat setiap manusia yang aku kenal dengan lebih jelas. mende?
hurm.
kegedikan si senyap. kebatasan dilanggar. kemerajukan seorang lelaki. keegoan aku -.-??
kekeliruan masa. kebengangan melanda. kesepakan yang tak terlepas.

usah dijelaskan lagi. jika ianya berlaku maka peperangan dunia ke 3 berlaku :)
apa pun,
kesimpulannya,
hari ini sangat panjang .
sangat penat.
sangat panas.
sangat gedik.
sangat bodoh sombong.
sangat bengong
tapi!!
aku hepi
:)


kaww tak puas ati?







ada aku kisah? -.-'

Tiada ulasan: